Technický popis

Solidea Net Partner Logo

Technická asistence - Služba je poskytována na vyžádání zákazníkem, cíleně na řešení konkrétní úlohy nebo problému, s garantovanou dobou odezvy na požadavek zákazníka.

Technický dohled - Představuje způsob, jak mít k dispozici tým IT specialistů ve chvíli, kdy si provoz, případně problém, takové specialisty žádá. Technický dohled je služba, jejímž prostřednictvím externí tým specialistů poskytuje průběžnou a kvalitní péči o zákazníkem provozované informační technologie.

All Inclusive - Kompletní služba za stálou měsíční platbu bez ohledu na to, kolik času údržba, správa a rozvoj servisovaných systémů zabere. Výhodná služba pro firmy, které potřebují mít dopředu přesně naplánovaný rozpočet.

 

Organizační podpora

Projektové řízení - Zkušený projektový manažer z pracovního týmu Solidei se dočasně stává vedoucím projektu na straně zákazníka, působí přímo v podniku nebo organizaci, komunikuje s dodavateli a řídí realizaci projektu.

Podpora uživatelů na místě - IT specialista přijede do sídla zákazníka a na místě je k dispozici uživatelům pro řešení drobných instalačních prací a změn konfigurace HW a SW pracovních stanic.

 

SLA

Servicedesk zodpovídá za plnění SLA parametrů služeb zákazníkům. SLA (Service level agreement), do češtiny bychom asi nejlépe přeložili jako dohodu o úrovni poskytovaných služeb, která bývá součástí smlouvy se zákazníkem. Tvoří ji různé měřené parametry, které určují, jak kvalitně je tato dohoda plněna. Mezi nejčastěji užívané metriky patří parametry řešení požadavků – reakční doba a doba řešení služeb a též dostupnost systémů.

Reakční doba – je počítána od doby zadání požadavku zákazníkem nebo automaticky z notifikace dohledového systému do helpdesku až po jeho přidělení řešiteli. Zákazníkovi je tak garantováno, že řešení jeho požadavku bude započato do stanovené doby od zadání.

Doba řešení – je měřena rovněž od zadání požadavku zákazníkem nebo dohledovým systémem až po jeho úspěšné vyřešení řešitelem. Tento parametr bývá obvykle stanovován pro klíčové systémy a služby, jejichž dlouhodobější nefunkčnost by zákazníkovi přinesla ztráty či dokonce ohrožení podstaty jejich podnikání.

Dostupnost – tato metrika má svůj zdroj v dohledovém systému, který periodicky zjišťuje zda daný systém odpovídá na kontrolní mechanismy (nejčastěji ping). Celková dostupnost je pak vyjádřena v procentech jako poměr času, po který zařízení odpovídalo k celkové provozní době zařízení.

Produkty

Kontakty

Solidea Net Partner
Novodvorská 1010/14
Praha 4
142 00
Aplikace365
David Aschermann
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


Solidea
Tomáš Štěpánek
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.