VYSOKÁ DOSTUPNOST A OCHRANA DAT
Zajištění vysoké dostupnosti aplikací a ochrany dat dnes vyžadují nejen velké společnosti, ale i menší a střední podniky. Pracovníci jsou stále častěji mobilní, proto je nutné zajistit přístup k firemním datům pro stále více uživatelů na více místech. Tím však přibývá příležitostí k útoku na IT systémy. Dalším problémem může být ztráta dat či výpadek různých IT systémů firmy, který může znepříjemnit klidný chod společnosti. Naším cílem je navrhovat a poskytovat řešení na osvědčených produktech a s odpovídající kvalitou služeb.
VLASTNOSTI TOHOTO SOFTWARE:
vPower
je vize Veeamu jak nejlépe chránit data ve virtuálním světě a je to také zároveň technologie Veeamu, která proměňuje tuto vizi v realitu. vPower využívá virtuální prostředí a inovaci od Veeamu, která zvyšuje úroveň ochrany dat a umožňuje věci, které byly v minulosti nemožné.
vPower odstraňuje základní nedostatky tradičního zálohování. Snižuje náklady, zajišťuje spolehlivost a zvyšuje hodnotu a význam ochrany dat a obnovy po havárii. vPower zahrnuje následující schopnosti:
vytváří komprimovanou a deduplikovanou zálohu. jako běžný VMDK, VHD soubor
spustí virtuální stroj přímo ze zálohy — bez jakékoliv změny zálohy
automaticky vytvoří izolované prostředí pro obnovu položek (entit) jednotlivých aplikací, ověření obnovy a testování/hledání závad a odstraňování problémů
VÝHODY ZAJIŠTĚNÍ VYSOKÉ DOSTUPNOSTI A OCHRANY DAT FORMOU SLUŽBY:
Jednoduchá integrace vysoké dostupnosti pro aplikace i data v libovolném prostředí
Podpora pro Disaster Recovery díky možnosti replikace a ochrany dat v jiné lokalitě
Provozování HA řešení pomocí služby = nulová administrace hardwaru
Pravidelná, jasně stanovená měsíční platba
Garance dostupnosti služby a reakčních časů na požadavky
Dvě kopie produkčních dat – ochrana proti zničení diskového úložiště
Možnost poskytování vysoké úrovně SLA (Service Level Agreement)
Zelená firma
Naše společnost se zapojila do projektu Zelená firma, organizovaného neziskovou společností Rema. Projekt vznikl z potřeby řešit situaci, kdy v ČR není dostatek míst, kam by lidé mohli odnést vysloužilé elektrozařízení z domácností. Zároveň veřejnost neměla dostatečné informace o významu a způsobu recyklace elektrozařízení. S prudkým rozvojem technologií, například mobilních telefonů, které mají díky stálým inovacím rostoucí prodej, dochází k rychlému nárůstu s tím souvisejícího elektroodpadu. Většina těchto zařízení navíc obsahuje baterie, jejichž neekologická likvidace je velkou zátěží pro životní prostředí.
Projekt Zelená firma řeší sběr drobného elektroodpadu z domácností (prostřednictvím pracovníků společnosti). Nezisková společnost Rema zároveň zajišťuje likvidaci firemního elektroodpadu dle novelizace zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech. Do prostoru sídla naší firmy byl umístněn sběrný box, který se již utěšeně plní drobným elektroodpadem z domácností našich pracovníků. Jedná se o vysloužilé baterie, myši, klávesnice, kalkulačky, mobilní telefony, elektronické hračky a různý jiný elektroodpad, který by za normálních okolností skončil v běžném směsném odpadu. Pro obsah sběrného boxu a firemní elektroodpad je zajištěn hromadný svoz, třídění a jeho následná ekologická likvidace firmou Rema.
Společnost SOLIDEA získala certifikát společnosti REMA, který ji opravňuje k užívání loga a titulu Zelená firma.
Pokud byste se rádi dozvěděli více o projektu Zelená firma či o samotné společnosti REMA, můžete navštívit jejich internetové prezentace na níže uvedených odkazech.
www.zelenafirma.cz
www.remasystem.cz
Technická Podpora
Je k dispozici ve dne i v noci po dohodě, v pracovní dny, o víkendech a svátcích.
Na pracovišti je neustále přítomný nejméně jeden pracovník, který je zákazníkům
plně k dispozici.
Požadavky nad rámec základní zákaznické podpory (nestandardní technické či obchodní
úkony, technický či programátorský zásah) neprovádějí pracovníci podpory a
nečiníme tak na počkání – takové požadavky se předávají technikům nebo obchodníkům
a jsou vyřizovány obvykle do 1 pracovního dne. Služba placené technické podpory
je realizována jen v případě volných a dostupných lidských kapacit a po předchozí
dohodě.
V případě poruchy či technického problému na naší straně samozřejmě technici
zasahují kdykoli okamžitě přes den i v noci (nejpozději do 30 minut od zjištění
problému).