Profil firmy
Solidea Net Partner
Naše společnost byla založena v roce 2000. Od té doby přinášíme našim zákazníkům služby spojené s budováním, údržbou a rozvojem informačních technologií. Naším posláním je poskytnout vám kompletní péči o informační systémy a výpočetní techniku. Zajistíme vám formou ousourcingu IT jak běžný provoz, tak řešení kritických situací. Nabízíme řešení, která zajistí vysokou dostupnost, ale i Disaster recovery. Od roku 2010 si stále větší oblibu získávají kombinovaná nebo čistě cloudová řešení. Zde vám garantujeme 99,9% dostupnost a hostování v certifikovaném datovém centru. S pomocí našich expertů budete mít vaše systémy vždy pod kontrolou.
Aplikace 365
Název webu Aplikace 365 vyjadřuje naše zaměření na služby poskytované z cloudu. Není to jen Office 365, ale i další možnosti jako třeba Dynamics CRM nebo Windows Intune. A kdo potřebuje něco speciálního, může využít náš hosting. Dnes již můžeme s odstupem času říci, že se nám orientace na online služby vyplatila. Naši zákazníci, kteří již cloudové služby využívají, plánují rozšířit počet licencí. Další počítají, že na ně přejdou. Není to jistě všelék na veškeré služby, ale v mnoha případech je to výhodná alternativa. Přiznejme si, že například zabezpečení běžné serverovny se nedá srovnat s cloudovou variantou, kde mám zaručené tři devítky (99,9% dostupnost) a geocluster (zrcadlené datové centrum v jiné zemi) a k tomu ještě vrácení peněz při eventuálním nedodržení parametrů. Budete-li proto zavádět novou aplikaci jako třeba firemní portál nebo plánujete jen zvýšení dostupnosti, neváhejte se na nás obrátit. Posoudíme vaše požadavky a navrhneme pro vás vhodné řešení. Uvidíte, že v cloudu dokážeme výhodně řešit nejen provoz aplikací, ale i další aspekty, jako například licence.
Certifikace
Společnost Solidea Net Partner je partnerem společnosti Veeam Software výrobcem produktů pro správu virtuální infrastruktury a ochranu dat. Veeam je mezinárodní společnost, která má severoamerické ústředí v Columbusu ve státě Ohio (USA), evropské ústředí v Readingu v Berkshiru (Spojené království) a ústředí pro Asii a Tichomoří v Sydney (Austrálie). Společnost Veeam má v současnosti více než 30 000 zákazníků po celém světě a každý měsíc získá zhruba 1 500 nových zákazníků. Bezplatný nástroj Veeam FastSCP™, který využívá více než 150 000 odborníků na platformu VMware, je v současnosti nejpoužívanějším nástrojem pro správu prostředí VMware. Společnost byla založena v roce 2006 týmem, který stál za Aelita Software, společností, která se proslavila řešeními správy systému Windows Server. V roce 2008 společnost Veeam koupila společnost nworks a získala tak řešení, která umožňují propojit prostředí VMware se systémy podnikové správy od společností HP a Microsoft. Společnost Veeam se rychle rozrůstá a spolu s ní se rozvíjí i síť partnerů po celém světě. Odborníkům v oblasti IT nabízí inovativní a praktická řešení, která pomáhají lépe spravovat virtuální infrastrukturu. Společnost Veeam se v současnosti zaměřuje na správu prostředí VMware, ale již ohlásila rovněž podporu prostředí Microsoft Hyper-V. Společnost Solidea Net Partner je partnerem společnosti Citrix již od roku 1996. V současné době se statumen SMB specialist. Produktová řada společnosti Citrix přináší zákazníkům komplexní a efektivní infrastrukturu pro poskytování aplikací a desktopů odkudkoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.. Virtualizační nástroje Citrix, které pokrývají řešení od datového centra až po koncová zařízení uživatelů, jsou moderní, osvědčenou a spolehlivou metodou poskytování aplikací a desktopů uživatelům. Společnost Citrix Systems je předním dodavatelem virtuálních počítačových řešení, která pomáhají lidem pracovat kdykoliv, odkudkoliv a z jakéhokoliv přístroje. Více jak 250.000 organizací z celého světa spoléhá na to, že jim Citrix pomůže vybudovat jednodušší a ekonomičtější IT prostředí pro jejich uživatele díky virtuálním desktopům, setkáním a data centrům. Virtualizační, networkingová a cloudová řešení Citrix zajišťují přes 100 miliónů korporátních desktopů a využívá je až 75% uživatelů internetu každý den. Citrix udržuje partnerský vztah s více než 10.000 firmami ve více než 100 zemích. Více informací na www.citrix.com
Zelená firma
Naše společnost se zapojila do projektu Zelená firma, organizovaného neziskovou společností Rema. Projekt vznikl z potřeby řešit situaci, kdy v ČR není dostatek míst, kam by lidé mohli odnést vysloužilé elektrozařízení z domácností. Zároveň veřejnost neměla dostatečné informace o významu a způsobu recyklace elektrozařízení. S prudkým rozvojem technologií, například mobilních telefonů, které mají díky stálým inovacím rostoucí prodej, dochází k rychlému nárůstu s tím souvisejícího elektroodpadu. Většina těchto zařízení navíc obsahuje baterie, jejichž neekologická likvidace je velkou zátěží pro životní prostředí. Projekt Zelená firma řeší sběr drobného elektroodpadu z domácností (prostřednictvím pracovníků společnosti). Nezisková společnost Rema zároveň zajišťuje likvidaci firemního elektroodpadu dle novelizace zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech. Do prostoru sídla naší firmy byl umístněn sběrný box, který se již utěšeně plní drobným elektroodpadem z domácností našich pracovníků. Jedná se o vysloužilé baterie, myši, klávesnice, kalkulačky, mobilní telefony, elektronické hračky a různý jiný elektroodpad, který by za normálních okolností skončil v běžném směsném odpadu. Pro obsah sběrného boxu a firemní elektroodpad je zajištěn hromadný svoz, třídění a jeho následná ekologická likvidace firmou Rema. Společnost SOLIDEA získala certifikát společnosti REMA, který ji opravňuje k užívání loga a titulu Zelená firma. Pokud byste se rádi dozvěděli více o projektu Zelená firma či o samotné společnosti REMA, můžete navštívit jejich internetové prezentace na níže uvedených odkazech. www.zelenafirma.cz www.remasystem.cz
Technická Podpora
Je k dispozici ve dne i v noci po dohodě, v pracovní dny, o víkendech a svátcích. Na pracovišti je neustále přítomný nejméně jeden pracovník, který je zákazníkům plně k dispozici. Požadavky nad rámec základní zákaznické podpory (nestandardní technické či obchodní úkony, technický či programátorský zásah) neprovádějí pracovníci podpory a nečiníme tak na počkání – takové požadavky se předávají technikům nebo obchodníkům a jsou vyřizovány obvykle do 1 pracovního dne. Služba placené technické podpory je realizována jen v případě volných a dostupných lidských kapacit a po předchozí dohodě. V případě poruchy či technického problému na naší straně samozřejmě technici zasahují kdykoli okamžitě přes den i v noci (nejpozději do 30 minut od zjištění problému).